Электронным зваротам ва Ўстанову культуры «Музей гісторыі Магілёва» ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь «Аб зваротах граждан і юрыдычных асоб», лічуцца звароты, адпраўленыя шляхам прыведзеных ніжэй форм.
Іншыя паведамленні на электронныя скрыні Установы альбо асобных супрацоўнікаў разглядаюцца як асабістае альбо працоўнае ліставанне і не рэгулююцца нормамі Закона «Аб зваротах граждан і юрыдычных асоб».
УВАГА! Па тэхнічных прычынах прыём зваротаў з указаннем e-mail, зарэгістраваным ў дамене mail.ru (напрыклад example@mail.ru) немагчымы. Для адпраўкі электроннага звароту, калі ласка, выкарыстоўвайце іншы адрас электроннай пошты. Прыносім прабачэнні за нязручнасці.
Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён, а тыя, што патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі – не пазней 1 месяца.
Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, пазначанай ў электронным звароце, альбо ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў “.
Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх):
– выкладзены не на беларускай або рускай мове;
– не ўтрымліваюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
– не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрас яго месца знаходжання, прозвiшча, уласнага iмя, iмя па бацьку кіраўніка або асобы, ўпаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
– не прадастаўлены дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў;
– ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца чытанню;
– ўтрымліваюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
– падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
– ўтрымліваюць пытанні, рашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі;
– прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
– пададзены паўторны зварот, калі ён ужо быў разгледжаны па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
– заяўніку падчас асабістага прыёму ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія цікавяць яго пытанні альбо перапіска з гэтым заяўнікам па такіх пытаннях была спыненая.
Водгук электроннага звароту
Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду па сутнасці. Водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.